چکیده:
امروزه سازمانها با برونسپاری بخشی از امور خود» نه تنها به دنبال کاهش هزینهها هستند بلکه در تلاشند که جایگاه
خود را حفظ کنند و ارتقا بخشند. بهطوری که برون سپاری فعالیتها به یکی از مهمترین ملاحظات استراتژیک سازمانی
در قرن بیست و یکم تبدیل شده است. جهانی شدن و افزایش رقابت» شرکتها را مجبور کرده تا تصمیمات برون سپاری
خود را بیشتر مورد توجه قرار دهند. از این روء تحقیق حاضر با هدف ارزیابی عملکرد شرکتهای پذیرنده بخشهای برون
سپاری شده از شرکت ایران تابلو میباشد. بدین منظور تحلیل کاملی بر رضایتمندی مشتریان انجام شد. و نتایج تحقیق
حاکی از آن است که در نیمه دوم سال ۱۳۹۶ ایتمهای صحت نقشهها و لیست جنس» سرعت عمل در برطرف کردن
مشکالات و سابقه عملکردی #نرکت روند افزایشی داشته اما نسبت به اهداف کیفی تعیین شده کافی تمیباشد و آیتم های
زمان انتظار در جهت تهیه مدارک و پروژه» پاسخگو بودن نسبت به مشکلات نسبت به نیمه اول روند کاهشی دارد
خلاصه ماشینی:
ارزیابی عملکرد فرایند شرکتهای برون سپاری شده مطالعه موردی: شرکت ایران تابلو حمیدرضا صالحی 1 , , تاریخ دریافت: 08/11/1401 تاریخ پذیرش: 12/12/1401, , , کد مقاله: 20636, چکـیده امروزه سازمانها با برونسپاری بخشی از امور خود، نه تنها به دنبال کاهش هزینهها هستند بلکه در تلاشند که جایگاه خود را حفظ کنند و ارتقا بخشند.
و نتایج تحقیق حاکی از آن است که در نیمه دوم سال 1396 آیتمهای صحت نقشهها و لیست جنس، سرعت عمل در برطرف کردن مشکلات و سابقه عملکردی شرکت روند افزایشی داشته اما نسبت به اهداف کیفی تعیین شده کافی نمیباشد و آیتم های زمان انتظار در جهت تهیه مدارک و پروژه، پاسخگو بودن نسبت به مشکلات نسبت به نیمه اول روند کاهشی دارد.
Z Gerbl, M Modak, M Gantman, S.
شرکت ایران تابلو در جهت بررسی و ارزیابی عملکرد شرکتهای برون سپاری شده موارد زیر را مورد بررسی قرار داده است.
نتیجه رضایتمندی از عملکرد برون سپاری شرکت کنترل پردازش )به تصویر صفحه رجوع شود) , نمودار 2.
رضایتمندی از عملکرد برون سپاری شرکت کنترل پردازش )به تصویر صفحه رجوع شود) نمودار 3.
هدف از تحقیق حاضر بررسی و ارزیابی عملکرد شرکتهای برون سپاری شده در شرکت ایران تابلو بود و نتایج ارزیابی و تحلیل عملکرد فرایندهای برون سپاری شده نشان داد که موارد زیر باعث کاهش رضایت در نیمه اول سال 1396 شدهاند: زمان انتظار در جهت تهیه مدارک ، صحت نقشهها و لیست جنس، سرعت عمل در برطرف کردن مشکلات و سابقه عملکردی شرکت هرکدام 60 درصد و حضور در زمان تست و تحویل 70 درصد میباشد.