![323](/view/entityimage/pageimage/bsq.gif?articleid=2143836&number=8&pagenumber=323&language=fa)
نویسنده: نمازی، محسن ؛ تاجیک، ربابه ؛
کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (8 صفحه - از 323 تا 330 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش وفاداری مشتری مشتریان مخابرات
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![323](/view/entityimage/pageimage/bsq.gif?articleid=2143836&number=8&pagenumber=323&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.