خلاصه ماشینی:
"هنرهای کاربردی دستاوردهایی در زمینه طراحی پروژهی بانک: Umpqua کارفرما:شرکت داراییهای Umpqua /شرکت طراح: Ziba Desin مترجم:مجید دادگر وقتی که رونق بانک Umpqua در ایالت آرگون آمریکا روزبهروز در حال افول بود و مشتراین بانک ازمحیط بانک به عنوان یک کافیشاپ سطح پایین یاد میکردند،شرکت طراحی Ziba Desing با استفاده از آخرین تکنیکهای تحقیقاتی،جلوه و هویتی نو به این بانکها بخشید.
زیر نظر گرفتن فعالیتهای کارمندان بانک و گفتگوهایی که با آنها انجام شد،باعث آشکار شدن هویت انسان محور بانکداری Umpqua شد و نشان داد که مشتریان خواستار روبرو شدن با کارمندانی هستند که دارای الگوی شخصیتی «جستجوگر و مراقب»باشند،و مخالف الگوی«حاکم و مسلط»بودند کهدر سایر بانکها وجود دارد.
بعد از آنکه بانک دارای هویت جدیدی شد یعنی رسیدن به هویتی کهمشتری بانک در فضایی چون یک فروشگاه قرار بگیرد،بانک یا شکلی جدید و متفاوت، 9 ماه بعد از اتمام تحقیقات دوبارهشروعبه کار کرد.
Marty Gage رئیس انجمن طراحان صنعتی آمریکا میگوید:«مسئولان بانک Umpqua به یافتههای تحقیقاتی به دست آمده باور داشتند و تصمیم گرفته بودند کهدر صنعت بانکداری یکهتاژ میدان باشند،حال آنها آنچه را کاشتهاند درو خواهند کرد."