خلاصه ماشینی:
"com هاروارد بیزینس ریویو،اکتبر 7002 (به تصویر صفحه مراجعه شود) شما نمیتوانید همه را ببرید و مجبور به این کار هم نیستید.
موفقیت شما تا زمانی است که خودتان احساس موفقیت می کنید.
مابوزین معتقد است که این امر نمایانگر طبیعت و ماهیت بشر است.
"مردمی وقتی شکست میخورند، بیشتر به دلیل وسعت شکست، احساس بدی دارند تا کیفیت آن.
" البته فقط این شکستهای بزرگ نیستند که برای شرکت شما ارزشآفرین هستند.
شما میتوانید کسب و کاری ناموفق را به هدفی موفق در یک بازار جدید تبدیل کنید.
باید از فنآوری،دانش و حقوق انحصاری یک کسب و کار شکست خورده،نهایت استفاده را ببرید.
مک گراث و کیل میگویند"وقتی مدیران یاد گرفتهاند که باور کنند شکست بد است،بسیار دشوار است که آنها را متقاعد کنیم شکست یک تجربهء یادگیری ارزان است که میتواند نتیجهای بزرگ به دنبال داشته باشد."