خلاصه ماشینی:
"این سوالات را از خود بپرسید:آنچه که شما سعی دارید برای مشتریانتان انجام دهید چیست؟ آنچه که آنها در نتیجهی خرید از خدمات شما به دست خواهند آورد یا قادر به انجام آن میشوند، چیست؟آنچه که شما دوست دارید برای مشتریانتان انجام دهید چیست؟من خواهم بفهمید،زمانی موفق هستید که مشتریانتان مجبور نباشند با چگونگی جذب دائم نیازها و کسب و کار بیشتر مبارزه کنند و شما برآورندهی خواست واقعی آنها باشید.
اگر آیندهنگریهای شما نمیتواند شما را از تمام پیشنهادات رقابتی در بازار متمایز کند،بنابراین چرا آنها از شما خرید میکنند؟ اغلب کسب و کارهای کوچک منحصر به فرد نیستند،در این بین آنهایی متمایز میشوند که زمانی را صرف ارزیابی میکنند و به وضوح علت و چگونگی تفاوت خود را توضیح میدهند.
مهمتین چیزی که باید با دقت برای خود توضیح دهید این است که چرا منحصر به فردبودن شما اینقدر برای مشتریان مهم است."