خلاصه ماشینی:
"امروزه ما باید بارها و بارها-بهطور متوسط پنج تا هشت بار-تماس تلفنی برقرار کنیم تا کار فروش به مرحله انعقاد قرارداد برسد.
اکنون زمان لازم برای تبدیل یک مشتری بالقوه به خریدار بالفعل و تعداد مشتریهای باقوه که باید مورد مراجعه قرار گیرند تا یک مشتری بالفعل از آنها حاصل شود تعیینکننده کارایی دوره فروش شرکت شماست.
مشتریها را جلب و حفظ کنید به عنوان رئیس بخش فروش شرکت،وظیفه شما جذب و حفظ مشتری است و چون هر شرکت برای تأمین خواستههای دائما در حال تغییر مشتریها باید همواره کالاها و خدمات جدید و مناسبتری ارائه دهد،شما به عنوان فروشنده باید دائما از روشهای جدیدتر و پیچیدهتری برای بازاریابی استفاده کنید تا بتوانید تعداد کافی مشتری داشته و آنها را حفظ کنید.
اقدام عملی در اینجا به دو اقدام اشاره میشود که با استفاده از آنها فورا میتوانید اصول بالا را به عمل درآورید: 1-آماده باشید که برای انعقاد قراردادهای بزرگ بارها و بارها با طرف مقابل تماس برقرار کنید."