چکیده:
اولین قسمت این مقاله که به خصوصیات روان شناختی افسران پلیس پرداخته بود،در شماره قبل منتشر شد.این مقاله،دومین قسمت بوده و به کاربرد روانشناسی در حرفه پلیس پرداخته و شامل تحقیقات متعددی پیرامون این موضوعات میباشد:قدرت حافظه نیروهای پلیس؛تحقیقات روانشناختی پیرامون گزینش نیروهای پلیس و بخصوص آزمونهای شخصیتی به کار رفته در این تحقیقات؛تنش یا فشار روانی در محیط کار نیروهای پلیس(بخصوص شناخت انواع محرکهای تنشزای حرفه پلیس و موقعیتهای تنشزا...)؛نحوه مقابله با تنش یا مدیریت تنش؛و کاربرد روانشناسی در آموزش نیروهای پلیس. این مقاله میتواند مورد استفاده مسؤولین و متخصصین گزینش و استخدام و مدیران برنامهریزی آموزشی نیروهای انتظامی قرار گیرد.
خلاصه ماشینی:
"تحقیقات روانشناختی پیرامون قدرت حافظه نیروهای پلیس به این موضوع
ارزیابی میشود(خوشبختانه از تعداد 22 نفر افراد پلیسی که در این مطالعه حضور داشتند،تنها سه نفر از ادامه کار منصرف شدند).
این یافتهها حاکی از آن است که چنانچه نیروهای پلیس زمان کافی جهت
میشود،ممکن است نیروهای پلیس در عملکرد خود دچار تعصب و بروز
این شیوه در گزینش نیروهای ویژه نظیر
گزینش نیروهای پلیس تألیف شده است،دو نکته قابل درک میباشد:نخست
شغلی به نیروهای پلیس توجه زیادی شده است.
نیروهای پلیس منتشر شده است.
اداری و شیفت کاری عوامل اصلی تنشزای این حرفه است.
دلیل دیگر اینکه این افراد ممکن است که وجود
پذیرش سایر احتمالات،اظهار مینماید که تجارب خدمتی نیروهای پلیس تأثیر مهمی در میزان اثرگذاری و نوع تنشها دارد.
که این تنشها عمدتا برخاسته از حوادث و موقعیتهایی است که منجر به
مدیریت تنش جهت افسران پلیس ارائه شده است.
این نکته در تمام موارد مشاوره با نیروهای پلیس عمومیت دارد (Reiser and Klyver 1987) .
شناسایی روشهای سازگاری است که نیروهای پلیس به صورت تجربی کسب
عنوان نمودند که برخی از آنها در جدول شماره 4 اشاره شده است.
واضحی در آموزش نیروهای پلیس شهر لندن انجام پذیرفته است.
پیرامون آموزش نیروهای تازه استخدام پلیس و افسران شاهد داشتند مفهوم
تأثیرات متفاوت آموزش،که با ارزیابی دو مقیاس فوق حاصل شد،چنین استدلال نمودند«گرچه شیوه (HAT) روش مواجهه نیروهای پلیس با مسائل
شیوه (HAT) آموزش دیده بودند،کمتر از نیروهایی بود که تحت این شیوه آموزش
مهارتهای این گروه در طرح محتوای دروس دورههای آموزشی قابل استفاده است."