خلاصه ماشینی:
"سپس در دومین صحنه،وضعیت او،درست مانند ترفندهای اولیهء سینما،برعکس میشود و وی به جای اصلیاش باز میگردد پرسپکتیو تابلوها با بقیه هماهنگ نیست(در پی یافتن شباهتهایی با کادر دوربین،یک بنیادگرای هنر سینما ممکن است در این مورد بحث کند که به نظر میرسد مرد در یک جهت هم به سمت بالا و هم پایین میچرخد و اینکه قایق بدون هیچ دلیل مشخصی از ابتدا تا انتهادر مرکز قرار گرفته است.
البته این بدان معنا نیست که نقاش از رسنهء دیگری تقلید کرده است،بکله نشان میدهد که او برای مشکلی مشابه،به راهحلی مشابه دست یافته است.
از لحاظ بصری حرکتهای اولیه در Mutt Jeff اغلب همراه با طنز بود اما Comic Cuts (0981)اغلب ضعفهای این روش را نشان میدهد و اینکه این شیوه به ضربهای مانند سقوط پل ویسنورمک کی احتیاج دارد،آنچه که برای یک شخصیت رخ میدهد،باید شاهدی بر دلیل و علت ترسیمش باشد که میتواند ناشی از خصلتهای خشونت،صراحت،سادگی و سادهلوحی و بیتجربگی نیز باشد.
در واقع عناوین ضمیمهء یکشنبهها هیچگاه بهطور کامل پاسخگوی نیاز ناشر اواخر دههء چهل،برای کاهش قالب کار به یک سوم یا بیشتر برای هماهنگی با قطع کوچک نبود؛البته بدون توجه به اینکه آیا این قطع کوچک مورد پسند خواهد بود یا خیر.
همان طور که بتدریج از لحظات خشن داستانها کاشته میشد(مانند تلاش ایزنشتین برای به تصویر کشیدن فاجعهء پلکان ادسا)،این راهبرد جدید با در نظر گرفتن صفحه به عنوان یک تصویر مطلق و یا کند کردن زمان حادثه،باعث جلب توجه و مهم جلوه دادن برخی لحظات خاص شد."