خلاصه ماشینی:
"از این نظر خارجیها فعالترند بازیگران بانک بیمه به شمار میروند چرا که آنها نوپا هستند و قادر نیستند یا نمیخواهند شبکه نمایندگی،ایجاد کنند و در بسیاری از کشورها موفق عمل کردهاند و سهم بازار را آنچنان به دست میآورند که بیمهگران داخلی را به خاک سیاه مینشانند.
برای بیمهگران خارجی جدید،بانک بیمه راهی برای نفوذ به کشورهای بزرگ به شمار میآید و بیشتر آنها به این موضوع به چشم استراتژی بازاریابی کلیدی نگاه میکنند بسیاری پیشبینی میکنند که در آیندهای نزدیک بانک بیمه علی رغم کاهش سرعت رشد،در حدود 03 درصد از کل سهم بازار را تا سال 0102 به دست خواهد آورد.
هنگکنگ این کشور به دلیل سیاست بازار آزاد شناخته شده است و هیچ محدودیتی روی انواع بیمهنامههایی که از طریق کانال بیمه فروخته میشوند اعمال نکرده و تنها توسط عرضه و تقاضای بازار کنترل میشود.
اندونزی تولید کل بانک بیمه به 009 میلیارد Rp یا در حدود 01 درصد تجارت جدید بیمهء زندگی در این کشور رسیده است که این مقدار توسط بیمهء زندگی مدیریت و به وسیلهء بانکهای بزرگ کنترل شده است.
با وجود این،درآمد حق بیمهای بانکها از 025 میلیون یوان در سال مالی 1002 به 4/8 تریلیون یوان در سال مالی 4002 یعنی بیش از 9 برابر افزایش یافت و بیمهگران خارجی از اشتیاق بسیاری برای استفاده از این کانال دارند و در جستجوی بانکهایی هستند که در این زمینه به آنها بپیوندند.
فیلیپین کل درآمد حق بیمهء زندگی در این کشور به بیش از 05 میلیارد PESOS در سال 5002 رسید که این درآمد از فروش محصولاتی با ویژگیهای سرمایهگذاری که عمدتا از طریق بانکها فروخته شدهاند، حاصل گشته است."