کلیدواژه بازار / (218 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
انگیزه عضویت در اینستاگرام و تاثیر تبلیغات آن
نویسنده : روئین تن، سودابه ؛
همایش : همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی » دوره 3؛ 1400/12/06 - 1400/12/06 (18 صفحه - از 182 تا 199 )
کلیدواژه ها: شبکه اجتماعی تبلیغات بازار اینستاگرام عوامل عضویت
-
2.
واکاوی عوامل موثر در ایجاد دلبستگی به مکان در بازار (نمونه موردی: بازار تجریش)
نویسنده : مجتبوی، سیده مریم ؛ قدوسی فر، سیدهادی ؛ نویسنده مسئول : مطلبی، قاسم ؛
مجله : باغ نظر » اسفند 1400 - شماره 105 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 33 تا 48 )
کلیدواژه ها: بازار عوامل انسانی دلبستگی به مکان عوامل مکانی بازار تجریش
-
3.
بررسی کارآیی بازاریابی محصولات زراعی منتخب مزارع خانوادگی خرد روستایی مطالعه ی موردی (شهرستان باشت)
نویسنده : قلی پور، محمدصادق ؛ عابدی سروستانی، احمد ؛ نویسنده مسئول : جولایی، رامتین ؛
مجله : راهبردهای توسعه روستایی » زمستان 1400 - شماره 32 رتبه علمی-ترویجی (15 صفحه - از 431 تا 445 )
کلیدواژه ها: کارآیی بازار کشاورزی خانوادگی
-
4.
ارائه الگویی جهت تدوین استراتژی ها ی توسعه صادرات در بازارهای خارجی با استفاده از روش داده بنیاد (مطالعه موردی شرکتهای پتروشیمی ایران)
نویسنده : مناف زاده هیر، محمدعلی ؛ فاطمی، عادل ؛ نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛
مجله : اقتصاد مالی » زمستان 1400 - شماره 57 رتبه علمی-پژوهشی (16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها: صادرات غیر نفتی بازار استراتژی پتروشیمی تو سعه صادرات
-
5.
نقد آیندهپژوهی در علوم اجتماعی (با تأکید بر ایران)
نویسنده : گلمرادی، روح الله ؛
مجله : جامعه شناسی ایران » پاییز 1400، دوره بیست و دوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (17 صفحه - از 51 تا 67 )
کلیدواژه ها: دولت علوم اجتماعی بازار رئالیسم انتقادی آینده پژوهی جامعه شناسی مردم مدار
-
6.
مدیریت منابع مشترک: بازار، دولت یا هیچ کدام؟ مروری بر مطالعات مدیریت منابع آب در ایران (با تاکید بر دیدگاه اوستروم)
نویسنده مسئول : رضاپور، زهره ؛ نویسنده : رنانی، محسن ؛ امیری، هادی ؛
مجله : پژوهش های اقتصادی ایران » پاییز 1400- شماره 88 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (38 صفحه - از 90 تا 127 )
کلیدواژه ها: دولت بازار مدیریت منابع آب کنش جمعی رویکرد حقوق مالکیت رویکرد نهادی اوستروم منابع مشترک
-
7.
بررسی مناسبات بازار سنتی و ساخت سیاسی در دوره هاشمی رفسنجانی (1376-1368)
نویسنده : سینايی، وحید ؛ اکبری، سارا ؛
مجله : رهیافت های سیاسی و بین المللی » پاییز 1400 - شماره 67 رتبه علمی-پژوهشی (28 صفحه - از 237 تا 264 )
کلیدواژه ها: دولت تعدیل اقتصادی بازار اقتصاد سیاسی هاشمی رفسنجانی
-
8.
تحلیل حقوقی اصول حاکم بر رقابت سالم با حفظ قواعد و آموزه های دینی
نویسنده : ریاضی، فرشته ؛ عطاشنه، منصور ؛ نویسنده مسئول : صادقی، محمد ؛
مجله : سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت » تابستان 1400، دوره پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (9 صفحه - از 119 تا 127 )
کلیدواژه ها: ایران نظام اقتصادی رقابت بازار چالش
-
9.
بازآفرینی مرکز شهر فامنین با تأکید برمعیار کیفیت فضای همگانی
نویسنده : گمار، منا ؛ شیخ الاسلامی، علیرضا ؛ امیدقانع، روح الله ؛
مجله : جغرافیا و برنامه ریزی شهری چشم انداز زاگرس » تابستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 48 (27 صفحه - از 167 تا 193 )
کلیدواژه ها: بازار بافت فرسوده بازآفرینی محلات مرکز شهر شهر فامنین
-
10.
مطالعۀ جامعهشناختی گسترش بازار داروهای هورمونی در ایران
نویسنده : توکل، محمد ؛ نویسنده مسئول : نوابی، ایدا ؛
مجله : مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران » تابستان 1400، دوره دهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (27 صفحه - از 351 تا 377 )
کلیدواژه ها: بازار بدن فوکو داروهای هورمونی سیاستگذاری دارو