خلاصه ماشینی:
"برنامههای این اتاق را میتوان به سه بخش تقسیم کرد که شامل برنامههای اجرایی شده، برنامههایی که در عرض 3 ماه آینده اجرایی میشوند و برنامههایی که با وجود اهمیت ویژه، تنها به علت کمبود اعتبار مالی اجرایی نمیشوند است که برای تحقق آنها شناسایی تواناییهای بالقوه و بالفعل استان در زمینه سرمایه گذاری و فعالیتهای تجاری،شناسایی بازارهای هدف داخلی و خارجی برای محصولها و تواناییهای استان،تامین زیر ساختهای لازم برای توسعه فعالیتهای تجاری،فرهنگیسازی در زمینه بازرگانی،معرفی و تبلیغ محصولهای تولیدی استان در بازارهای هدف،کیفیتبخشی به محصولهای استان و تلاش برای ایجاد هماهنگی میان مسوولان امر با فعالیتهای اتاق،در دستور کار قرار گرفته است.
اتاق همچنین برای معرفی توانمندیهای فعالان تجاری و تولیدکنندگان این استان،همواره در معرفی خود به عنوان حامی بخش خصوصی برای حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی تلاش کرده است و از سوی دیگر با جذب شرکتی فعال در زمینه مشاوره تبلیغات،فرصتی را در اختیار فعالان تجاری قرار داده تا با کیفیتی عالی و بینالمللی به معرفی خود اقدام کنند."