کلیدواژه صادرات / (346 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
شناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط: مطالعهای با رویکرد ترکیبی
نویسنده مسئول : سیف اللهی انار، ناصر ؛ نویسنده : ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای بین المللی » زمستان 1401 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم (25 صفحه - از 91 تا 115 )
کلیدواژه ها: صادرات عملکرد مدیران شرکتهای کوچک و متوسط
-
2.
نقشه راه متنوع سازی صادرات استان کردستان با کمک تئوری فضای محصول
نویسنده : مقصودی، افشین ؛ خسروی، انور ؛ عزیزی، روناک ؛
همایش : بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها » دوره 2؛ 1401/06/22 - 1401/06/22 (16 صفحه - از 37 تا 52 )
کلیدواژه ها: فضای محصول صادرات تنوع کد آیسیک
-
3.
بررسی تأثیر متغیرهای اقتصاد کلان بر شاخص بازار سرمایه و بازار پول در ایران با استفاده از روش علیت تودا و یاماموتو
نویسنده : محبی، الماس ؛
همایش : بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها » دوره 2؛ 1401/06/22 - 1401/06/22 (14 صفحه - از 101 تا 114 )
کلیدواژه ها: صادرات مخارج دولت تولید ناخالص داخلی بازده سهام نرخ ارز تورم و نقدینگی
-
4.
بررسی و اولویت بندی انتخاب مناسبترین استراتژی ورودمحصولات کشورایران به بازار کشور روسیه مطالعه موردی صادرات محصولات غیر نفتی
نویسنده : سعدآبادی، زهرا ؛
همایش : مدیریت و صنعت » دوره 3؛ 1401/05/27 - 1401/05/27 (13 صفحه - از 143 تا 155 )
کلیدواژه ها: روسیه استراتژی های ورود محصولات صادرات محصولات غیر نفتی
-
5.
بررسی نقش تفاوتهای جنسیتی در حوزه صادرات(با محوریت نقش زنان در صادرات فرش)
نویسنده : موسوی، سید عبدالغفار ؛
همایش : مدیریت و صنعت » دوره 3؛ 1401/05/27 - 1401/05/27 (8 صفحه - از 745 تا 752 )
کلیدواژه ها: تفاوت های جنسیتی صادرات فرش
-
6.
ارزیابی بازار اتحادیه اقتصادی اوراسیا جهت صادرات محصولات از کشور ایران
نویسنده مسئول : رسولی نژاد، احسان ؛ نویسنده : صبری، پریسا ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » مرداد و شهریور 1401- شماره 114 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها: ایران صادرات پتانسیل صادراتی اتحادیه اقتصادی اوراسیا مزیت نسبی آشکارشده شاخص درایسدل شاخص آلن پتانسیل ساده تجاری
-
7.
طراحی الگوی برندسازی استراتژیک بینالمللی ورزش کشتی ایران با رویکرد صادرات و ارزآوری
نویسنده : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ بنار، نوشین ؛ سعیدی، فاطمه ؛ هدایتی فر، صبا ؛ نویسنده مسئول : عباسی گرجی، علیرضا ؛
مجله : مدیریت و توسعه ورزش » تابستان 1401 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 5 تا 25 )
کلیدواژه ها: صادرات بینالمللیسازی ورزش کشتی برندسازی استراتژیک
-
8.
طراحی مدلی برای استراتژی برندسازی صادرات بین المللی در کسب و کار (مورد مطالعه: شرکت بوتان)
نویسنده مسئول : سعیدی کیا، لیلی ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » تابستان 1401 - شماره 12 (24 صفحه - از 147 تا 170 )
کلیدواژه ها: صادرات الگو استراتژی TOPSIS QSPM نرم افزار لیزرل
-
9.
نقش عملکرد شرکت های ارائه دهنده خدمات لجستیک در توسعه صادرات
نویسنده : خلیلی، حسن ؛ زارع محلاتی، سهیلا ؛ حیدری، احسان ؛
مجله : مطالعات مدیریت و حسابداری » تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (جلد اول) (9 صفحه - از 121 تا 129 )
کلیدواژه ها: صادرات مدیریت زنجیره تامین لجستیک مدیریت لجستیک
-
10.
طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات زعفران با رویکرد سبز
نویسنده : نبی زاده، طاهره ؛ مهمان نوازان، سهیلا ؛ نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 170 تا 193 )
کلیدواژه ها: صادرات زعفران استراتژی بازاریابی مدلسازی تفسیری ساختاری رویکرد سبز
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (109 مقاله)
- ب (53 مقاله)
- علمی-ترویجی (27 مقاله)
- ج (11 مقاله)
- الف (6 مقاله)
- B (5 مقاله)
- A+ (4 مقاله)
- د (2 مقاله)
- A (2 مقاله)