خلاصه ماشینی:
"ترکیب اشتیاق به کار و ارائهی بازخورد معجونی برای موفقیت اشتیاق یا جدیت معلم در کارش، به عنوان رفتار معلمی برجسته تعریف شده است که یادگیری دانشآموزان را تحت تأثیر قرار میدهد[کارلیس و فیلیپس،1984].
اعمال مهم دیگری نیز وجود دارند(مثل دادن بازخورد مناسب)که معلمان تربیت بدنی باید آنها را نیز به نمایش بگذارند تا اینکه معلمانی مؤثر تلقی شوند.
چرا اشتیاق به کار و ارائهی بازخورد خیللی مهم هستند؟چه ارتباطی بین این دو مفهوم وجود دارد؟ اظهار و ارائهی هر دوی آنها از طرف معلم،به دانشآموزان توانایی مضاعفی برای یادگیری میدهد.
با حرکت(که بهتر است کمی غیر قابل پیشبینی باشد یا به عبارت دیگر فقط در یک مسیر ثابت نباشد)در اطراف کلاس و تحتنظر گرفتن همهی اعمال دانشآموزان، علاوه بر اینکه آنان مجبور به انجام وظایف خود خواهند شد،شما نیز قادر خواهید بود که از نزدیک بر اعمالشان نظارت و کنترل داشته باشید.
با استفاده از این نوع بازخورد معلم بهطور سربسته و در قالب واژههای عمومی،نسبت به اجرای مهارت واکنش نشان میدهد.
عبارتهایی از این دست که بهطور ویژه به مهارت توجه دارند،از انواع بازخوردهای تجویزی محسوب میشوند که دانشآموزان برای یادگیری مهارتهای حرکتی به (به تصویر صفحه مراجعه شود) آنها نیاز دارند.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) معلمانی که آموزش مهارت را مبتنی بر بازخورد طراحی میکنند،به دانشآموزان یاری میدهند در سریعترین زمان ممکن مهارت را یاد بگیرند خلاصهی مطالب اشتیاق به کار و بازخورد دادن،هر دو،بخشهای حیاتی و مهمی از فوت و فنهای مفید معلمی هستند."