خلاصه ماشینی:
"رسانه پویا به بهترین شکلی در کشورهای صنعتی تجربه شده است و در واقع آن را بهعنوان یک پدیده جهانی میشناسند و نه تنها سبکی از زندگی شادتر.
این گونه استفاده از زبان به«خود مطلوب»لاکان اشاره دارد و باعث میشود که خویشتن من بهخویشتن شما تبدیل شود البته برای مخاطب قرار دادنش باید قائده روان شناختی که خویشتن هیچ گاه تمایلی به مجزا و تنها بودن ندارد،برای حفظ مخاطب رعایت شود.
لنزها،صحبتها کلمات چاپ شده و یا دوربین و تلویزیون استعارههایی را میسازند که زبان بیان جدیدی را برای انتقال معانی و مفاهیم هستند و این زبان جدید مولد دنیای جدید است.
(چو،«نقد زیباییشناسی تکنولوژی») 4-رسانگی حاصل رسانه است اینکه به اصالت واقعی یک پدیده نگاه کنیم و آن را با این نیت تحلیل کنیم جزئی از فعالیت زیباییشناسانه در شناخت آن پدیده میشود،لذا برای بررسی زیباییشناسانه رسانه باید به اصالت واقعی آن که همانا رسانگری است،بپردازیم."