خلاصه ماشینی:
"به زبان خود نویسنده،این کتاب برای دو گروه از افراد نگارش شده است: «در ابتدا این کتاب را جهت مطالعهی دو گروه از افراد نوشتهام:گروه اول،آنهایی که مستقیما با مشتریان سروکار دارند و گروه دوم،آنهایی که رئیسان یا مدیران گروه اولاند.
قسمت عمدهی کتاب را مثالها تشکیل میدهند و پس از آوردن یک یا چند مثال،قسمتی نیز در مورد آنچه از این مثال یا مثالها آموخته میشود،آورده شده است.
ترجمهی کتاب نیز ترجمهی خوبی به نظر میرسد؛سخت و غیر قابل درک نیست و واژههای استفاده شده برای ترجمه،مشکل و پیچیده یا غیر قابل فهم نیستند و با نوع کتاب که به مدیریت و بازاریابی مربوط میشود،مرتبط است.
مطالعهی این کتاب برای دانشجویان مدیریت، به خصوص دانشجویان رشتهی مدیریت بازرگانی و گرایش بازاریابی و کسانی که به نحوی با مشتری و بازار سروکار دارند،خالی از لطف نخواهد بود."