کلیدواژه بازاریابی / (605 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
شناسایی و رتبه بندی تکنیک های بازاریابی موسسات حسابرسی در ایران
نویسنده : یمرعلی، اکتای ؛ نویسنده مسئول : فخاری، حسین ؛
مجله : پژوهش های حسابرسی حرفه ای » پاییز 1402- شماره 12 (26 صفحه - از 39 تا 64 )
کلیدواژه ها: موسسات حسابرسی روش فازی آیین رفتار حرفهای بازاریابی روش سوآرا
-
2.
ارائه الگوی بازاریابی رسانههای اجتماعی برای کسب و کارها (مطالعه موردی: تبلیغات ارگانیک پیوندهای وب در اینستاگرام)
نویسنده : صادق الحسنی، حنان مهدی ؛ نویسنده مسئول : امامی میبدی، مریم ؛
مجله : New Applied Studies in Management, Economics & Accounting » پاییز 1402 - شماره 23 ISC (10 صفحه - از 105 تا 114 )
کلیدواژه ها: بازاریابی کسب و کار بغداد رسانه های اجتماعی مدیر کسب و کارها پژوهش
-
3.
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر بازاریابی تامین مالی جمعی در بازار سرمایه ایران
نویسنده مسئول : رجعتی، میلاد ؛ نویسنده : شیرمردی احمدآباد، حسین ؛ اسلام جو، علی ؛
مجله : پژوهش های راهبردی بودجه و مالی » پاییز 1402، سال چهارم - شماره 3 (35 صفحه - از 133 تا 167 )
کلیدواژه ها: بازاریابی بازار سرمایه تامین مالی تامین مالی جمعی
-
4.
الگوی بازاریابی اجتماعی اثربخش در خدمات آنلاین صنعت بانکداری با استفاده از روش گراندد تئوری
نویسنده : اللهیاری، امیرحسین ؛ غریب نواز، نادر ؛ نویسنده مسئول : احمدی دانیالی، آرزو ؛
مجله : علوم مدیریت ایران » تابستان 1402 - شماره 70 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 137 تا 159 )
کلیدواژه ها: بازاریابی صنعت بانکداری خدمات آنلاین بازاریابی اجتماعی اثربخش
-
5.
طراحی و اعتبارسنجی مدل بازاریابی دیجیتالی چابک در بانک سپه با بهره گیری از روش داده بنیاد (مورد مطالعه: بانک سپه استان خراسان رضوی)
نویسنده : حسینی، سید رسول ؛ دشتبانی، یاور ؛ فتحی نیا، حسن ؛ قومنجانی، فاطمه ؛
مجله : پژوهش های راهبردی بودجه و مالی » تابستان 1402 ، سال چهارم- شماره 2 (29 صفحه - از 69 تا 97 )
کلیدواژه ها: بازاریابی نظریه داده بنیاد چابک سازی بازاریابی دیجیتال بانکداری چابک
-
6.
تاثیر ویژگی های تبلیغات رسانه های اجتماعی بر تمایل به خرید
نویسنده : كرمي، اسعد ؛ شاهين پور، علي ؛ قره بيگلو، حسين ؛
مجله : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » تابستان 1402، دوره جدید - شماره 61 (16 صفحه - از 156 تا 171 )
کلیدواژه ها: تبلیغات بازاریابی مشتریان تمایل به خرید رسانههای اجتماعی
-
7.
استفاده از مدلهای تصمیمگیری چندمعیاره در بررسی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی و برندینگ مکانی در فضای غیرقطعی
نویسنده مسئول : فرج پور خانا پشتی، قاسم ؛
مجله : مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی » تابستان1402 - شماره 14 (13 صفحه - از 171 تا 183 )
کلیدواژه ها: بازاریابی برندینگ مدلهای تصمیمگیری چندمعیاره
-
8.
تصویر مطلوب آمیخته بازاریابی در تمدن نوین اسلامی
نویسنده مسئول : قنبری، میلاد ؛ نویسنده : وقوفی، امید ؛
مجله : آینده پژوهی انقلاب اسلامی » بهار 1402 - شماره 12 (29 صفحه - از 95 تا 123 )
کلیدواژه ها: بازاریابی آمیخته بازاریابی تمدن نوین اسلامی
-
9.
بررسی جرم شناختی گرایش به فعالیتهای هرمی در شهر شهرکرد از منظر آنومی مرتن
نویسنده : هاشمی، سیده لیلا ؛ نویسنده مسئول : پوارشد، نادر ؛
مجله : دانش انتظامی چهارمحال و بختیاری » بهار 1402- شماره 41 (24 صفحه - از 49 تا 72 )
کلیدواژه ها: بازاریابی پیشگیری شرکتهای هرمی فعالیتهای هرمی آنومی مرتن
-
10.
تاثیر انتخاب بازاریابی الکترونیکی بر میزان رشد فروش شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی (SMEs)
نویسنده : چیانی، فرامرز ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1402 - شماره 88 (9 صفحه - از 378 تا 386 )
کلیدواژه ها: بازاریابی فروش بازاریابی الکترونیک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (113 مقاله)
- ب (106 مقاله)
- علمی-ترویجی (27 مقاله)
- B (23 مقاله)
- ج (16 مقاله)
- الف (14 مقاله)
- C (10 مقاله)
- A+ (8 مقاله)
- A (8 مقاله)
- د (1 مقاله)