خلاصه ماشینی:
"اما از سوی دیگر خانم معترف باید تکلیف خود را با شیوهی نمایش ایرانی و نمایشنامهی ماکس فریش روشن میکرد و شاید همین بلاتکلیفی باعث تنشهایی در کا شده است.
حضور زندهی نوازندگان در صحنه، شاید مشابهتی با دستهی موزیک در تعزیه داشته باشد اما آیا همان برداشت دستهی موزیک در تعزیه،در اینجا به کار رفته است یا خیر؟هرچند که نباید نقش گروه موسیقی این نمایش را در ایجاد فضاسازی مطلوب نمایش از خاطر برد اما از سوی دیگر آزاردهندگی ساز آکاردثون به حاظ ضد ریتم بودن آن ضرب آهنگ کل صحنه را هم نباید فراموش کرد.
ضمناین که اگر از نمایش مضحکه و یا نمایش تخت حوضی وام میگیریم باید از عناصر آن به درستی و در جای خود استفاده کنیم نه هرازگاهی اشاره کنیم و پس از آن،نمایش به شیوهی غیر ایرانی ادامه پیدا کند."