خلاصه ماشینی:
"در پایان مقاله نویسنده به این نکته اشاره میکند که زیباشناسی پارکس،که در این جا نمایش نبش قبر نامیده میشود،عقیدهای را مورد بررسی قرار می دهد که میگوید در طول تاریخ،آسیبهای روانی،جراحاتی هستند که باید در سایه وحدت ملی ترمیم گردند؛اندیشهای که به واسطه آن صلح مستلزما ایجاد حقیقت عینی است و فرضیهای که میگوید اعاده حیثیت هدف فرایند ترمیم است.
مقالهی پایانی انی شماره با عنوان«جایگاه شکسپیر در کرد:اجرای هملت و سراب تئاتر بینا فرهنگی»با نگاهی بر اجرای هملت به کارگردانی یل یونتائک (Lee Yountaek) به بررسی تئاتر بینا فرهنگی در آسیای جدید و در نهایت ارتباط بین غرب و شرق میپردازد.
هر چند در سالهای اخیر نقش درمان در تئاتر مدرن(تئاتر درمانی)به گسترده مورد بررسی قرار گرفته است،اما به ارتباط بین علم پزشکی و نمایش مدرن توجه کمی شده است.
گارنر در پایان نتیجهگیری میکند که با ساخت شیوههای مختلف معاینه پزشکی و علمی، پزشکان تئاتری توجه تماشاگر را به سمت آسیبشناسی(پاتولوژی)پیچیدهی نمایش مدرن هدایت کرده و این گونه است که مرز بین سطح خارجی و داخلی بدن وارد عملیات تفسیری تماشاگر میشود.
در مقالهی دیگری با نام«سوماتوگرافی اجباری1:اشعه ایکس،هیپنوتیزم و طرح استانیسلاوسکی برای تولید مرغ دریایی»، شاون کرشتر (shawn kairschner) به (به تصویر صفحه مراجعه شود) نقاط اشتراک بین میزانسن مفصل استانیسلاوسکی که در سال 9891 برای اجرای«مرغ دریایی»چخوف در تئاتر هنری مسکو تنظیم کرد و فعالیتهای پراکنده غیر نمایشی به خصوص عکسبرداری با اشعه ایکس و هیپنوتیزم میپردازد."