خلاصه ماشینی:
"فروغ نیز مانند پروین از زبان سلیس و روانی برخوردار بود و حتا از نام اشعارش میتوان به مفهوم آن پی برد،اما بیشتر شعرهای او من محور بود و دردهای و رنجهای خود فروغ را میرساند، به خصوص در دورهی اول شاعریاش که به دنبال من درونی خود بود،اما زمانهی فروغی کمی متفاوت بود.
غیر از آن،این اختلاف دلایل دیگر هم دارد،از جمله این که ملک الشعرای بهار به سید احمد حکم آبادی که نامش را به کسروی عوض کرده بود،ایراد میگرفت که آخر سیدی از روستاییان حکم آباد تبریز به چه مناسبت نام خانوادگی خود را چند بار اول به معنوی،بعد به نبوی و بعد به کسروی عوض کرده؟حالا شواهد این اعتراضات در شعر بهار با استقصاء تام: پادوانی حقیر و بیمایه از قضا گشته صاحب پایه همه تغییر داده نام و نشان هر یکی گشته مهتری ذیشان بنهاده به خویش بیترتیب لقب خانوادههای نجیب جاهلی گول،مولوی شده است سیدی ترک کسروی شده است (ر."