خلاصه ماشینی:
"این امر نمایانگر یک رویکرد مفهومی در قبال فرهنگ و کسب و کار بین الملل بوده و ماهیت الگوهای ارتباطات شفاهی و غیرشفاهی را بررسی میکند و به ارزشهای فرهنگی متضاد مذاکرات فرافرهنگی،شوکهای فرهنگی و توسعهء مدیران جهانی میپردازد.
مدیریت تفاوتهای فرهنگی:استراتژیهای رهبری برای یک کسب و کار جدید جهانی فیلیپ هریس و رابرت موران11،2000 این کتاب به سه بخش تقسیم شده است:پرداختن به نیاز برای مهارتهای مدیریتی چندفرهنگی،ویژگیهایی که فرهنگساز هستند و ویژگی فرهنگ قارههای مختلف.
com این نشریه که 6 مرتبه در سال چاپ میشود بر موضوعات بازاریابی و مدیریت متمرکز است و حاوی آخرین دیدگاهها پیرامون کسب و کار بین المللی و آگاهسازی مدیریت ارشد از آخرین دستاوردهاست.
net این نشریه که چهار مرتبه در سال منتشر میشود،هم برای متخصصان کسب و کار و هم برای سازمانهای غیر انتفاعی چاپ میگردد هدف آن ارتقای درک موجود میان مدیران و سازمانهای بین المللی و همچنین ارایهء مقالاتی در خصوص سیاست و نظریهء مدیریت بین المللی است."