خلاصه ماشینی:
"اگر قبلا وب سایتی را تهیه کردهاید: چه اطلاعاتی از طریق آن منتشر شده است؟ آیا این اطلاعات به روز و دقیق میباشند؟ آیا این اطلاعات خوانده میشوند؟ رقبا چگونه در وبسایتهای خود عمل میکنند؟ آیا آنها موفق بودهاند؟ آیا استانداردهایی برای مدیریت اطلاعات در یک صنعت در حال ظهور هستند؟ (به تصویر صفحه مراجعه شود) برای موضوع تمرکز کنید که چه کسی قرار است اطلاعات را بخواند در اغلب موارد،سازمانها اطلاعات را یک کلای سطح پایین میدانند که صرفا باید ذخیره شوند.
اطلاعاتی که نیاز دارید را مشخص کنید باید چه میزان اطلاعات را مدیریت کنید؟این نکات را مدنظر قرار دهید: قصد دارید اطلاعات را از طریق چه رسانهای منتشر کنید(وبسایت،پست الکترونیک یا تلفن همراه)؟ چه نوع اطلاعاتی موردنیاز هستند(اطلاعات متنی،صوتی یا تصویری)؟ حساسیت اطلاعات چه میزان است و از چه رویکردهای امنیتی در قبال آنها استفاده شده است؟ بیگدار به آب نزنید ممکن است شما 000،50 صفحه مطلب داشته باشید اما تنها 5000 مورد از آنها برای مخاطبان مفید باشد."