خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) ما میتوانیم قدرت کاریز ما را بسنجیم یافته:این مهم نیست که چه میگویید،مهم آن است که چگونه میگویید.
چالش:آیا واقعا میتوانیم بگوییم چه کسی در رقابت شرایط کسب و کار بدون دانستن آن چه دیگران ارایه میدهند.
منظور شما این است که کنار هم قرار دادن این افراد در یک تیم باعث موفقیت بیشتر میشود.
محققان اندیشمند و مثبتاندیش این را میدانستند اما نمیخواستند زیاد به این موضوع بپردازند زیرا این موضوع بیش از حد بدیهی به نظر میرسید و همین امر باعث شده بود که کسی به استفاده از آن توجه نکند.
آنها میدانند که این امر واقعیت دارد که افراد نسبت به چیزی احساس هیجان پیدا میکنند.
شما میتوانید بگویید که آنها چه زمانی توجه میکنند و چه زمانی نسبت به موضوعی حساسیت دارند،اما چون میتوانیم این امر را بسنجیم،الهام اجتماعی دیگر جادویی نیست."