خلاصه ماشینی:
"*تغییر در نقش ارتباطات داخلی از جهانبینی مدیریتی به فرهنگهای محیط کاری که به سازمانها در دستیابی به بلندپروازیهایشان کمک میکنند و فقط به دنبال ایجاد فضایی برای کار کردن نیستند.
تعهد حیاتی است عصر اطاعت در کار تمام شده و وظیفهء اصلی ارتباطات داخلی باید از اجرای دیدهگاههای چند فرد معدود در سازمان به اخذ و اجرای دیدهگاههای افراد متعدد تغییر کند.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) برای عملی ساختن اگر در حال برنامهریزی برای هدایت یک تغییر مهم در سازمان خود هستید،مفید است موارد زیرا را مد نظر قرار دهید تا بتوانید به تعهدات کارکنان خود دست یابد: *آیا ایجاد حس اضطرار الزامی است؟این امر میتواند اغلب به آغاز غلبه بر مشکلات و ناهنجاریها کمک کند.
*چگونه باید نگرش تغییر را به اطلاع دیگران رساند؟این امر باید به طریقی انجام شود که باعث دستیابی به ادراک و تعهد افراد شود،انرژی را آزاد سازد و اقدامات و فعالیتهای آنان را هدایت کند."