خلاصه ماشینی:
"و باز برای من تعریف میکند که چگونه این نمایش را تهیه میکردند،چنانچه خود کارگردان آن بودید، و این را نیز من اصلا نمیخواهم بدانم.
او بایستی بعد از آنکه سه یا پنج شب در هفته را با نمایشاتی نارسا سروکار داشته بتواند باز برای نمایشات جدید توانایی پذیرش داشته باشد،اینها مسائل و مشکلات یک نقاد تئاتر انگلیس هستند.
این علامتی برای تحول موقعیت تئاتر انگلیس است بخصوص با افتتاح تئاتر لندن در مقابل صحنههای بینالمللی تئاتر هنگامی که در سال 1956 گروه برلینی به لندن آمد،این به معنی تحولی در هنر بازیگری تئاترهای لندن بود اما یک کنت تینان Kenneth Tynan لازم بود تا یک چنین انقلاب دراماتیک را بشناسد و به استقرار عمومی آن کمک کند.
هیچکس نمیخواهد پینتر Pinter بعدی را از دست بدهد و همه میل دارند یک نابغهء جدید الولادهء در جایی مثل سالن کلیسایی-که یک کشیش هم داشته باشد-پیدا کنند،اما خیلی هم از مرکز لندن دور نباشد."