Skip to main content
فهرست مقالات

خلاصه مقالات به فارسی

ISC (3 صفحه - از 292 تا 294)

کلید واژه های ماشینی : زبان، خواندن انگلیسی از طریق آموزش، چکیده مقاله، سازمان‌بندی ترکیبی متون، زبان‌آموزان، آموزش، بزبان انگلیسی، فراگیان زبانهای خارجی در فهم، عدم توانایی فراگیان زبانهای خارجی، IB چکیده

خلاصه ماشینی:

"در این‌روش گسترده‌خوانیزبان آموز دوم به طرز ناهشیار در محیطهای اجتماعی که هریکدارای رفتارهای زبانی همبسته می‌باشد قرار می‌گیرد و از طریق ادراکذهنی و ادراک عاطفی با اشخاص داستانی(در رمان یا داستان کوتاه)بهIB} {IBچکیده مقاله:فراگیری پیچیدگیهای معنائی:گسترده خوانی وسیلهروان شناختی برای حل این معضل در کلاسهای زبان دوم(بزبان انگلیسی) (دکتر بهروز عزبدفتری) با به پایان آمدن قرن بیستم ما معلمان زبان خارجی همچنانبا تعداد فراوان نظریه‌های یادگیری زبان دوم مواجه هستیم. در این‌روش گسترده‌خوانیزبان آموز دوم به طرز ناهشیار در محیطهای اجتماعی که هریکدارای رفتارهای زبانی همبسته می‌باشد قرار می‌گیرد و از طریق ادراکذهنی و ادراک عاطفی با اشخاص داستانی(در رمان یا داستان کوتاه)بهIB} {IBتعامل می‌پردازد و در گذر از محیط اجتماعی به رفتار زبان و از رفتارزبانی به محیط اجتماعی استنباطات لازم را به عمل می‌آورد و آن ظرایفمعنائی را که نمی‌توان در قالب قواعد زبانی بیان کرد به طور ناهشیارفرا می‌گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.