خلاصه ماشینی:
"معرفی کتاب فرنوش زنگوئی روانشناسی تجاریت ابزارها و تکنیکهایی برای تفکر دربارهی بازارها (به تصویر صفحه مراجعه شود) این کتاب راهنمایی موثر درباره روانشناسی تجارت است.
این الگو میبایست شامل نتایج فعالیت تجاری شما،دلیل شما برای آغاز این فعالیت،سود حاصله و دلایل شکست یا توقف کار و حالت ذهنی و احساسی که در خلال این تجارت داشتهاید،باشد.
کتاب روانشناسی تجارت به قلم جان ویلی و پسرانش در سال 5002 الگوهای فوق العادهای از موفقیت و شکست بیان میکند و خواندن این 023 صفحه برای تمام کسانی که مصرانه در امر تجارت به پیش میروند،ضروری است.
مدیریت سختگیرانه 7 شیوه که تصمیمات دشوار را آسان میکند و تجارت را در شرایط خوب و بد ارتقا میدهد (به تصویر صفحه مراجعه شود) چاک مارتین در سال 5002 کتابی بینظیر براساس دادههای جمعاوری شده از شرکت خود و تحقیق NFI در طی دو سال تحقیق بر روی 0002 مدیر و سرپرست اجرایی سرتاسر جهان به نگارش دراورده است کمپانیها مداوما از مدیران میخواهند که بیشتر کار کنند."