خلاصه ماشینی:
"کتاب حاضر به گونهای طراحی شده تا بتواند جایگاه خود را به عنوان یکی از منابع درس تجارت الکترونیک برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و رشتههای مختلف پیدا کند.
همچنین نقش بنگاههای تجاری و دولتی در تجارت الکترونیک نیز مورد توجه نویسندگان بوده است.
بخش دوم؛مراحل پیادهسازی تجارت الکترونیک در سازمان: در بخش دوم به مراحل پیادهسازی تجارت الکترونیک از جمله تعریف و اهداف استراتژی تجارت الکترونیک،بازاریابی الکترونیک، مدیریت تغییر و طراحی معماری سیستمهای کسبوکار الکترونیک و وبسایتها پرداخته شده است.
بخش سوم؛مدلها و تحقیقات صورت گرفته در زمینهی شناسایی موانع و عوامل بحرانی موفقیت در پیادهسازی تجارت الکترونیک:این بخش به ارائهی مدلها و تحقیقات انجام شده در زمینهی شناسایی موانع و عوامل بحرانی موفقیت در پیادهسازی تجارت الکترونیک پرداخته و راهکارهای سودمندی نیز در آن ارائه شده است.
چیدمان مطالب کتاب به گونهای است که میتواند به عنوان یک کتاب درسی مورد بهرهبرداری اساتید در زمینهی تجارت الکترونیک واقع شود."