کلیدواژه تجارت الکترونیک / (301 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تاثیر همهگیری کووید- 19 بر رفتار خانوارها در جایگزینی خرید مجازی کالاها و خدمات
نویسنده : کفایتمند غیور، انسیه ؛ قوامی، حسن ؛ نویسنده مسئول : میرزایی، حجتاله ؛
مجله : New Applied Studies in Management, Economics & Accounting » پاییز 1402 - شماره 23 ISC (23 صفحه - از 116 تا 138 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک همهگیری کووید 19 خرید مجازی همهگیری کووید پلتفرم خانوارها اینترنتی
-
2.
ارزیابی عوامل مرتبط بین رضایتمندی مشتریان و تصویر سازمانی شرکتهای فعال در حوزه تجارت الکترونیک
نویسنده : طهماسبی قرابی، مهسا ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (21 صفحه - از 79 تا 99 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک هویت سازمانی تصویر سازمانی رضایت مندی مشتریان مشتری سازمان مشتریان رضایت مشتری کارکنان رضایت مشتریان وفاداری مشتری
-
3.
بررسی فرصتهای تجارت الکترونیک در متاورس
نویسنده مسئول : شاه آبادیان، احد ؛ نویسنده : حدادی، محمد حسن ؛ مرزی علمداری، جبرئیل ؛
مجله : پژوهشهای بازاریابی اسلامی » بهار 1402، دوره اول - شماره 1 (16 صفحه - از 119 تا 134 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک بازاریابی الکترونیک متاورس تبلیغات الکترونیک
-
4.
بررسی عوامل موثر بر فعالیت های رسانه های اجتماعی در انگیزش مشتری (مورد مطالعه : کسب و کارهای الکترونیک استان یزد)
نویسنده : منصوری، یعقوب ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » بهار 1402 - شماره 43 (11 صفحه - از 486 تا 496 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک رسانه اجتماعی انگیزش مشتری کسب و کارهای الکترونیک اطلاعات مشتریان بازار پژوهش عوامل
-
5.
توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خردهفروشی آنلاین
نویسنده : تقوا، محمدرضا ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده مسئول : شاکرین، مانا ؛
مجله : مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند » بهار 1402 - شماره 43 رتبه الف (وزارت علوم (33 صفحه - از 266 تا 298 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک هوشمندی رقابتی هوشمندی بازار هوشمندی کسب وکار هوشمندی بازار عرضه
-
6.
بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر الگوهای مصرفی مردم و تغییر در رفتار خرید (مورد مطالعه: کشور ایران)
نویسنده : کفایتمند غیور، انسیه ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1402 - شماره 88 (14 صفحه - از 1199 تا 1212 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک الگوهای مصرفی تغییر در رفتار خرید
-
7.
ارائه الگوی رفتار اطلاعیابی مصرفکننده در تجارت الکترونیک
نویسنده مسئول : حسینی، میرزا حسن ؛ نویسنده : شکوری یادگاری، سهیلا ؛ خادمی، سید موسی ؛ فروزنده، لطف اله ؛
مجله : تعامل انسان و اطلاعات » بهار 1402 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 44 تا 67 )
کلیدواژه ها: روش دلفی تجارت الکترونیک روش داده بنیاد رفتار اطلاعیابی مصرف کننده
-
8.
تببین مدل بهینه سازی موفقیت بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات و کسب و کارهای الکترونیک
نویسنده : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (21 صفحه - از 1069 تا 1089 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک مدیریت ارتباط با مشتری کسب و کارهای الکترونیک مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
-
9.
تحلیل ماهیت و آثار قراردادهای منعقده توسط سامانه های پیام خودکار
نویسنده : السان، مصطفی ؛ حسن رئیسی، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : خلیلی، ریحانه ؛
مجله : تحقیقات حقوقی » زمستان 1401- شماره 100 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 129 تا 153 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک سامانه پیام خودکار نماینده الکترونیک
-
10.
راهبردهای توسعه تجارت الکترونیک در ورزش کشور
نویسنده : ظهرابی، فاطمه ؛ فروغی پور، حمید ؛ نویسنده مسئول : صابونچی، رضا ؛
مجله : علوم ورزش » زمستان 1401- شماره 48 رتبه A (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 171 تا 194 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک صنعت ورزش کالاهای ورزشی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (51 مقاله)
- ب (44 مقاله)
- علمی-ترویجی (9 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- B (5 مقاله)
- C (5 مقاله)
- A (4 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)