خلاصه ماشینی:
"بنابراین،برنامههای تنظیم شده برای دستیابی به هدفها میبایستی در دورههای مختلف مورد ارزیابی،کنترل و در صورت نیاز تغییر قرار گیرند، همچنین عوامل عدم موفقیت شناسایی و با تعریف اقدامات اصلاحی مؤثر،رفع شود.
مدیر تبلیغات یک شرکت نیز میبایستی هدفهای بلند و کوتاه مدت عناصر ارتباطی، رسانهها و پیامهای خود را باتوجه به وضعیت رقبا ترسیم کرده،برنامههای عملیاتی را مشخص و به صورت مداوم کنترل کنند.
در تبلیغات نیز اگر عناصر مختلف تبلیغات و واحدهای مختلف سرگرم فعالیتهای خویش باشند و در یک راستا هدایت نشوند،تبلیغات سازمان به (به تصویر صفحه مراجعه شود) شده است.
چه کسانی باید برای رویارویی سازمان با این چالشها پیشرو باشند؟چه افرادی میتوانند رهبری سازمانها را در این محیط پیچیده و پویای کسب و کار به عهده داشته باشند؟ 4.
این فشارها،اگرچه ممکن است بیشتر در سطح مدیران ارشد مشاهده شود؛اما در مجموع به تمامی سطوح سازمانی انتقال مییابند و تاکید فزایندهای روی کیفیت استعدادها در تمامی سطوح-دارند."