کلیدواژه تبلیغات / (450 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
طراحی و تبیین الگوی اثرگذاری تبلیغات مبتنی بر شبکههای اجتماعی در حوزه بازاریابی مراکز خدمات درمانی بخش خصوصی (رویکرد آمیخته: تحلیل تم-مدلسازی معادلات ساختاری)
نویسنده : شفیعیپور، وحید ؛ تقوایی، رضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (11 صفحه - از 431 تا 441 )
-
2.
طراحی مدل تبلیغاتی موثر در بازاریابی سیاسی برای موفقیت کاندیداها در فعالیتهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی(مطالعه موردی:استان آذربایجان شرقی)
نویسنده : صفرزاده پراپری، محمدحسن ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ نویسنده مسئول : قره بیگلو، حسین ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (29 صفحه - از 469 تا 497 )
کلیدواژه ها: تبلیغات سیاسی تبلیغات رویکرد ترکیبی انتخابات مجلس بازاریابی سیاسی
-
3.
تحلیل محتوای روشهای اقناعی پیامهای آموزشی و فرهنگسازی نیروی انتظامیدر تلویزیون ایران
نویسنده : اصالتی، محمد علی ؛ دادگران، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
مجله : مطالعات فرهنگی پلیس » زمستان 1401 - شماره 35 (6 صفحه - از 36 تا 41 )
کلیدواژه ها: تبلیغات تلویزیون فرهنگسازی پلیس ایران
-
4.
تبلیغات محصولات فرهنگی و ارائۀ مدل مناسب تبلیغاتی در فضای رسانهای ایران
نویسنده : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : رضایی، علی اکبر ؛
مجله : مطالعات فرهنگ - ارتباطات » پاییز 1401- شماره 91 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 219 تا 247 )
کلیدواژه ها: تبلیغات محصولات فرهنگی نظریهپردازی دادهبنیاد فضای رسانهای ایران مدل تبلیغاتی محصولات فرهنگی
-
5.
بهره برداری از پیام های زیر آستانه ای در تبلیغات سیاسی
نویسنده : ریاستی، علی ؛ بهره دار، محمدجواد ؛ نویسنده مسئول : ساعی ارسی، ایرج ؛
مجله : مطالعات جامعه شناسی » پاییز 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 145 تا 165 )
کلیدواژه ها: تبلیغات سیاسی تبلیغات زیر آستانه ای فراآگاهی القای زیر آستانه ای
-
6.
بررسی تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر قصد خرید مشتری و تصویر برند
نویسنده : طنابنده، محمد ؛
همایش : مدیریت و تجارت الکترونیک » دوره 3؛ 1401/04/30 - 1401/04/30 (9 صفحه - از 269 تا 277 )
کلیدواژه ها: تبليغات رفتار مشتري برند کالا شرکت تک ماکارون
-
7.
تحلیل محتوای کیفی بازنمایی مفهوم فقر و امر خیریه در تبلیغات تلویزیونی صداوسیما (مطالعه موردی تبلیغات کمیته امداد امام خمینی(ره))
نویسنده مسئول : مومنی، علی ؛ نویسنده : بهار، مهری ؛
مجله : مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه » تابستان 1401 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 165 تا 194 )
کلیدواژه ها: فقر تبلیغات زنان بازنمایی خانواده تکسرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره)
-
8.
تأثیر ویژگیهای تبلیغات در رسانههای اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی
نویسنده : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » تابستان 1401 - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها: تبلیغات بازاریابی مشتریان شبکههای اجتماعی قصد خرید
-
9.
A Study of Critical Factors of SMS Advertising in Iranعوامل موثر تبلیغات پیامک در ایران
نویسنده : زیتونی، زویا ؛ دهقان، دکتر محمود ؛
مجله : پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار » تابستان 1401 - شماره 2 (11 صفحه - از 38 تا 48 )
کلیدواژه ها: تبلیغات بازاریابی اثربخشی تبلیغات تلفن همراه
-
10.
بررسی تاثیر تبلیغات در بهبود کیفیت بخشی بانکداری و جذب مشتری
نویسنده : کشت گر، نفیسه ؛ عباسپور، رضا ؛
همایش : پژوهش های سازمان و مدیریت » دوره 3؛ 1401/02/29 - 1401/02/29 (15 صفحه - از 921 تا 935 )
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (114 مقاله)
- ب (61 مقاله)
- علمی-ترویجی (18 مقاله)
- الف (16 مقاله)
- B (13 مقاله)
- ج (11 مقاله)
- A (7 مقاله)
- د (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)