خلاصه ماشینی:
"حتی اگر شیوهها و شکلهای اطلاعرسانی و آگاهیبخشی مخاطبان رسانههای نوشتاری از تنوع و پیچیدگی امروزی هم فراتر رود-که میرود-باز باید بپذیریم که تعریف ساده و بیهیچ تأویل خبر به اصلیترین عنصر محتوایی رسانهها و به منزلهء مقولهء رویداد و آگاهی،همچنان ثابت و ساده باقی میماند.
در فصل مربوط به توزیع مطالب در صفحات مختلف یک روزنامه باید به این نکته نیز دقت کرد که چگونگی این توزیع بر مبنای حوزهء تخصصی نشریه شکل میگیرد.
اما در این بخش دربارهء آگهیهایی که در حتی اگر شیوهها و شکلهای اطلاعرسانی و آگاهیبخشی مخاطبان رسانههای نوشتاری از نوع تنوع و پیچیدگی امروزی هم فراتر رود-که میرود-باز باید بپذیریم که تعریف ساده و بیهیچ تأویل خبر به اصلیترین عنصر محتوایی رسانهها و به منزلهء مقولهء رویداد و آگاهی،همچنان ثابت و ساده باقی میماند روزنامه به شکل خبر یا گزارش به چاپ میرسند و در باطن،ماهیت آگهی دارند،سکوت شده است."