کلیدواژه آگهی / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
«شما رسانهاید؛ تماشاکردن بهمثابه بازاریابی در رسانههای اجتماعی»
نویسنده : فیشر، اران ؛ شهبازی پور، محمدمجید ؛ بهزادنسب، محمدامین ؛
مجله : مدیریت رسانه » تیر 1399 - شماره 48 (19 صفحه - از 73 تا 91 )
کلیدواژه ها: سرمایهداری فعالیت مخاطب آگهی رسانه اجتماعی رسانههای جدید نظریه رسانه
-
2.
تحلیل روابط ساختار بلاغی در پیامهای بازرگانی و میزان تأثیرگذاری آن بر مخاطبان
نویسنده : حجازی، مریم سادات ؛ نجفی نیسیانی، زهره ؛ نویسنده مسئول : روضاتیان، سیده مریم ؛
مجله : زبانشناسی و گویش های خراسان » بهار و تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 327 تا 354 )
کلیدواژه ها: رسانه تحلیل گفتمان نظریه ساختار بلاغی آگهی نقش ترغیبی
-
3.
بررسی آثار حقوقی تبلیغات در معامله با رویکردی به فقه و حقوق ایران
نویسنده : تقی پور، بهرام ؛ نویسنده مسئول : عزیزی، مرتضی ؛
مجله : دانش و پژوهش حقوقی » بهار و تابستان 1399 - شماره 9 (24 صفحه - از 43 تا 66 )
کلیدواژه ها: قرارداد تعهد تبلیغ مسئولیت آگهی تبلیغات معامله حقوق فقه مشتری فروش تدلیس
-
4.
بررسی میزان هماهنگی و تعارض محتوایی تبلیغات سلامت و تبلیغات بازرگانی سیما
نویسنده : میناوند، محمدقلی ؛ فضل زاده، هوشنگ ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » بهار 1393 - شماره 22 ISC (28 صفحه - از 197 تا 224 )
کلیدواژه ها: تبلیغات بازنمایی نشانه شناسی تلویزیون تبلیغات بازرگانی ناهماهنگی شناختی آگهی تبلیغات سلامت اس روغن سلامت مخاطب زن
-
5.
قفس سایبری، فرجام منطقی فیس بوک
نویسنده : بوند گراهام، داروین ؛ مترجم : بدرلو، محمود ؛
مجله : سیاحت غرب » بهمن و اسفند 1392، سال 11 - شماره 126 و 127 (12 صفحه - از 5 تا 16 )
کلیدواژه ها: اینترنت فنآوری جاسوسی شبکههای اجتماعی فیسبوک آگهی
-
6.
ارزش اخلاقی ارائه شده در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان)
نویسنده : بروجردی علوی، مهدخت ؛ حداد، نسرین ؛
مجله : مطالعات فرهنگ - ارتباطات » بهار 1391 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 213 تا 254 )
کلیدواژه ها: تبلیغات نشانه شناسی نوجوان کودک ارزش اخلاقی مواد غذایی آگهی پیام بازرگانی تلویزیون کودکان و نوجوانان بازنمایی رسانهها نمایی دیش