خلاصه ماشینی:
"در ژوئن 4002،هیئت استانداردهای حسابداری دولت، GASB 45 را به کار گرفت که بهطور تأثیر گذاری نیازمند آشکارسازی و برآورد کمیت تعهدات OPEB تأمین مالی نشده توسط کارفرمایان ایالتی و دولتهای محلی بود.
مفاهیم حسابداری، اکچوئری و قانونی و اصول به وجود آمده برای تأمین مالی مستمری بازنشستگی بهطور مستقیم برای تأمین مالی OPEB قابل اجرا است.
در ابتدا ایالت کالیفرنیا تحت قانون مراقبتهای پزشکی و بیمارستانی کارمندان عمومی21-که توسط CALPERS سابق اجرا میشد-امکان بهرهمندی از مزایای درمانی را برای کارمندان شاغل و بازنشستگان خود پدید آورد.
-گروه اول:برجستهترین پیشنهاد در گروه اول بیانگر این موضوع بود که ایالت کالیفرنیا باید خط مشی از قبل تأمین مالی کردن را برای تعهدات OPEB خود پیش گیرد.
-گروه دوم:با ارائه توصیههای زیر فرار بودن تغییرپذیری نرخ حق بیمه مستمری بازنشستگی کافرمایان را مدنظر قرار میداد:دورههای طولانیتر همسازی5داراییها،03 سال استهلاک ما زاد،محدودسازی بیشتر تعطیلات حق بیمه کافرمایان و اصرار بر استفاده هرگونه ما زاد در صندوق مستمری بازنشستگی برای از قبل تأمین کردن OPEB ها: -گروه سوم:شامل پیشنهادات مختلفی در جهت افزایش شفافیت و پاسخگویی بود.
در مارچ 8002، CALPERS بخش 511 تر است،صندوق وجوه امانی مزایای بازنشستگی کارفرمایان کالیفرنیا6را ایجاد کرد تا ابزاری برای دولتهای محلی و نمایندگیهای طرف قرارداد فراهم سازد تا تعهدات OPEB خود را از قبل تأمین مالی کنند.
در 01 سال اخیر،دو سوم مزایای مستمری بازنشستگی CALPERS توسط درآمدهای حاصل از داراییهای سرمایهگذاری شده تأمین مالی شده تهیه شدند که این دوره،رکود در بازارهای مالی در سه سال(10-1002،20-2002،80-7002) را در برمیگیرد."