خلاصه ماشینی:
"اما تا چند سال پیش،بانکها و مؤسسات مالی هندی علاقه چندانی به برون سپاری خدمات و عملیات خود نداشتند و میکوشیدند تا تمام بخشهای عملیاتی و مدیریتی بانک را به طور مستقیم و بدون واسطه انجام دهند،اما با ورود تکنولوژیهای جدیدی چون کارتهای اعتباری،بانکداری موبایل و بانکداری اینترنتی و پیچیدهتر شدن فرایندها، تصمیمگیریها و اجرای تصمیمات در بانکها،عملا موضوع برون سپاری خدمات بانکی،به ضرورتی انکار ناپذیر و جدی برای بانکهای هندی تبدیل شد و این الگو از سوی بانکهای بزرگ هندی به اجرا درآمد و جهش خیرهکننده آنها را به دنبال داشت.
در کشورهای دیگر نیز مؤسسات و سازمانهای خیریه برای اجرایی کردن برنامههای خیرخواهانه و بشر دوستانه خود از این نوع کارتها استفاده میکنند و برای نیل به اهداف خیرخواهانه خود،سفارشهای چند میلیونی جهت تولید کارتهای اعتباری هوشمند به شرکتهای معروفی چون ویزا کارت و مستر کارت ارایه میدهند."