خلاصه ماشینی:
"ولی تأکید آن بر فلسفهای مبتنی بر کسب و کار سازگار بوده و بر این اصل تأکید میکند که کارکنان را باید جوری مدیریت کرد تا بتوان از آنها ارزش افزوده حاصل نموده و بنابراین بتوان برای شرکت مزیت رقابتی خلق کرد.
در صورتیکه نیازمند توجه به تمامی این وجوه هستیم چرا که در عمل ما نیازمند نفوذ در کارکنان،ایجاد بصیرت و الهام بخشی در آنها برای فرآیند تغییر در هر 6 گروه ارزشها میباشیم و میبایست پای را از وجه اقتصادی فراتر برده و به تمام ارزشهای مورد نیاز سازمان توجه کرد.
حتی در این حالت که این دارائیها و سرمایهها حاکی از روابط مناسب با مشتریان،خدمات مطلوب،کیفیت بالا، توانمندی و فرهنگ سازمان قوی،سیستمهای اطلاعاتی سریع و نامهای تجاری معتبر بوده و ارزش پایهای را برای سازمانها به ارمغان آورده است،عامل اصلی آن از حالت بالقوه به فعل درآوردن ارزشهای نهفته انسانهای درون سازمانی نشأت گرفته است."