خلاصه ماشینی:
راهنمائیهای آموزشی بحث شده با گروه پژوهشگرانعناوین تقسیمات در دفترهای یادداشت من (به تصویر صفحه مراجعه شود) دانش و روش علمی قاطبۀ اهل علم قبول دارند که دانش مطالعۀ منتظم جهان طبیعتاست از راه مشاهده و تجربه با هدف افزایش آگاهی ما از عرصۀ حاشیه {o(*) ,''yteicoS dna,tsitneicS,ecneicS'',H treboR etooF 7002,.
حال باید دید که پرورش چه خصایصی در دانشمندان مطلوبسات؟دکتر نولند و ان دمارک فقید،رئیس سابق RSS (انجمنمطالعۀ تولید مثل)،خصوصیات ذهنی و رفتاری متعددی را مطرحکرده است که به پرورش افراد برای آنکه دانشمند ممتازی شوندکمک میکنند(جدول 2){o2o}.
منبرآنم که برای دانشمند از همه مهمتر آن است که درپایبندی او به اصول اخلاقی و صداقت و شرافت سخنی نباشد واین خصایص را با سرمشق قرار دادن خود به گروه پژوهشی ودانشجویان القا کند.
قید اخلاقی و دانش باید در حد و اندازۀمعین جمع گردد همچنانکه هیدروژن و اکسیژن در اندازههاییمعین ترکیب میشوند تا مولکول بسیار مفید O 2 H حاشیه {o(*)در اینجا مطالب و گزارشی دربارۀ اختصاص اعتبار در انستیتوی ملیسلامت امریکا htlaeH fo etutitsnI lanoitaN برای کارهای تحقیقیمتقاضیان آمده که شایسته دانسته شد از آوردن آنها صرف نظر شود.
درخواست اعتبار برای نیازهای واقعی و مصرف آن برایمقاصدی که اعتبار به آنها اختصاص داده شده نیز به شرافت وصداقت و ارزشهای اخلاقی مربوط است.
وقتی استاد رسمی شدم،با دایر کردن دورههای خاص برایدانشجویان برگزیده،راهی گشودم که در زمینۀ تدریس و پژوهشدر دورۀ کارشناسی کسب تجربه کنند و این در پنجاه سال پیشمخاطرهجویی بیسابقهای بود که جزء لاینفک برنامۀ آموزشی وپژوهشی ما شد.