خلاصه ماشینی:
"این بود که در سالبعد به فکر ایجاد گروهبندی در ارزشیابیافتادم و پس از تقسیم دانشآموزان بهگروههای 4 نفره،کلاس 28 نفره به 7گروه تقسیم شد.
مشاهده کردمشور و شوقی بین دانشآموزان پدید آمدهاست و هر گروه برای کسب مقام اول(به تصویر صفحه مراجعه شود)عکس:اعظم لاریجانی (به تصویر صفحه مراجعه شود)تلاش میکند.
از این رو در جلسه سومابتدا عناوین اصلی و هدفهای جزئیدرس را بر روی تابلو نوشتم،سپساهداف رفتاری را برای آنها بیان کردم وفرصتی در حدود سی دقیقه به گروههادادم تا در محیطی کتابخانهای مطالعه کنندو گفتم انتخاب سؤال خوب هم امتیازدارد،به این طور که هر گروه که سؤالاتیبا کیفیت بالا طرح کند امتیاز ویژهای داردکه موجب میشود در برابر یک سؤالمنفی حذف شود.
هر چند در برخی موارد وکلاسها به طور کامل اجرا نمیشود وناقص میماند ولی در بیشتر کلاسها،تاکنون،تأثیر مثبتی داشته است و گاهیهم تجارب ارزندهای را برای خودم درپی دارد."