Skip to main content
فهرست مقالات

میزهای مرجع مجازی پدیده عصر ارتباطات

نویسنده:

ISC (7 صفحه - از 31 تا 37)

پس از ارائه برخی خدمات کتابخانه ای بر روی اینترنت،‌اکنون ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی مورد توجه قرار گرفته است تفاوت مهم و بارز این نوع خدمات مرجع با نحوه سنتی آن عدم حضور فیزیکی مراجعه کننده در محل میز مرجع می باشد. با بیانی ساده در این نوع خدمات مرجع،‌ مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی و سایر امکانات موجود پرسشهای خود را برای کتابدار مرجع ارسال کنند


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.