خلاصه ماشینی:
"یکی از مهمترین عواملی که در بالا بردن سطح کمی و کیفی کار و تولید و سرمایه ملی یک کشور نقش دارد، علاوه بر تلاش برای افزایش بهرهوری و تولید کالاهای باکیفیت، تبلیغ، اطلاعرسانی و آگاهیبخشی تجاری و توجه به وضعیت مطلوب روانی مصرفکنندگان است.
علاوه بر این، ایجاد روح امید در مردم، ایجاد انگیزه با هدف توجه دادن آنان به توانمندیهای داخلی، شکستن حربه تبلیغاتی دشمن در ناکارآمد جلوهدادن تولیدات داخلی و ملی، تشویق و علاقهمند ساختن مردم به کار و تلاش بیشتر و ایجاد روحیه کار، تلاش، امید و نشاط در آنان، نهادینه ساختن مصرف کالاهای تولید داخل، توجه به افزایش کمیت و کیفیت کالاهایی تولیدی، تبلیغات تجاری، توجه به چگونگی عرضه کالا، عرضه کالای مناسب با تقاضا و نیاز، کیفیت بستهبندی، برخورداری از استاندارد و کیفیت لازم، رنگ و اندازه، قدرت رقابت با تولیدات مشابه خارجی، استفاده از فناوریهای نوین در تولید کالاها و..."