آبان 1390 - شماره 167 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
شکرگزاری؛ واکنش فطری به نعمت ها
نویسنده : مصباح یزدی، محمد تقی ؛
(8 صفحه - از 5 تا 12 )
کلیدواژه ها: دعا شکرگزاری نعمتهای الاهی
-
قیام عاشورا از منظر مقام معظم رهبری: درس ها و عبرت ها
نویسنده : مروتی، مرضیه ؛ اجرایی، اکبر ؛
(14 صفحه - از 13 تا 26 )
کلیدواژه ها: قیام عاشورا امام حسین علیهالسلام اهداف مقام معظم رهبری عبرتها درسها
-
جهاد اقتصادی در تعالیم اخلاقی اسلام
نویسنده : رحیمی، سلمانعلی ؛
(20 صفحه - از 27 تا 46 )
کلیدواژه ها: دین اقتصاد عقلانیت اخلاق اسلامی جهاد اقتصادی
-
شیوه فرهنگی تقابل و مبارزه مسلمانان با فتنه گران از منظر نهج البلاغه
نویسنده : طبیبی، علی رضا ؛ حسنی، قدرت الله ؛
(14 صفحه - از 47 تا 60 )
کلیدواژه ها: نهجالبلاغه نفاق فتنه فرهنگ تقابل امام علی علیهالسلام
-
اسلامی سازی علوم انسانی؛ آسیب شناسی
نویسنده : ساجدی، ابوالفضل ؛
(12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها: آسیبشناسی روششناسی علوم انسانی تولید علم ساختارشناسی اسلامیسازی مبانی علوم انسانی اسلامی
-
معیارهای دانشگاه اسلامی از دیدگاه استادان دروس معارف اسلامی
نویسنده : اسلامی فر، سوده ؛
(14 صفحه - از 73 تا 86 )
کلیدواژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه اسلامی معیارها استادان دروس معارف اسلامی
-
تحلیل محتوای گزاره های دینی ناظر به محورهای نظریات کجرودی (بزه دیدگی)
نویسنده : صالحی زاده، عبدالهادی ؛
(18 صفحه - از 87 تا 104 )
کلیدواژه ها: کجروی بزهدیدهشناسی کلان بزهدیده (آماج بزه) تبیینهای خرد میان برد فرصت جرم
-
بازتاب رویکردهای سیاست خارجی اسلامی بر بیداری ملت های مسلمان
نویسنده : شیخ حسینی، مختار ؛
(18 صفحه - از 105 تا 122 )
کلیدواژه ها: سیاست خارجی انقلاب اسلامی ساختار بیداری اسلامی کارگزار و دولت مدینه
-
نگرش دینی و هوش فرهنگی (مورد مطالعه: شهر سنندج)
نویسنده : احمدی، یعقوب ؛
(16 صفحه - از 123 تا 138 )
-
تأثیر کارگاه های آموزشی بر میزان توانمندی معلمان با استفاده از روش آزمایش پس رویدادی (بررسی موردی: معلمان دوره راهنمایی شهر بهشهر)
نویسنده : حسینی نوذری، سید علی اصغر ؛
(14 صفحه - از 139 تا 152 )
کلیدواژه ها: کارگاه آموزشی توانمندی معلمان شیوه تدریس ارزشیابی دانشآموز آزمایش پسرویدادی
-
نقد و بررسی نظریه کنش متقابل نمادین
نویسنده : انواری، محمد رضا ؛
(20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها: نماد کنش اجتماعی کنش متقابل نمادین کنش متقابل مید