خلاصه ماشینی:
"با قراردادهای جدیدی که منعقد شده و مهمترین آنها قرارداد فولکس واگن با کرمان خودرو و رنو با سازمان گسترش است،میتوان پیشبینی کرد که میزان خودرو تولیدی در سال آینده،دست کم 150 هزار دستگاه دیگر نیز افزایش یابد و تولید کشور را به اندکی کمتر از یک میلیون برساند.
در واکنش به این تقاضای فزاینده،بسیاری از بنگاههای تقریبا 80 درصد شرکتهای FTSE-100 اطلاعات ادواری و منظمی را درباره سیاستها و فعالیتهای خود در زمینه مسائل اجتماعی و زیست محیطی منتشر میکنند دنیا(از بنگاههای بزرگ همچون شرکتهای عظیم نفتی، خطوط هواپیمایی و هتلهای زنجیرهای گرفته تا بنگاههای کوچک مانند فروشگاههای برخی شهرهای دنیا)چند سالی است که خط مشی مدیریتی جدیدی به نام CSR:Corporate Social Responsibility یا«مسئولیت اجتماعی بنگاه اقتصادی»را در دستور کار خود قرار دادهاند.
با اتخاذ این رسالت اجتماعی،نه تنها عملکرد این شرکت هواپیمایی در انطباق بیشتری با استانداردهای زیست محیطی قرار میگیرد بلکه کارکنان آن نیز از این که در یک شرکت با مسئولیت اجتماعی(و در نتیجه خوش نام و با حسن شهرت)کار میکنند احساس افتخار میکنند و به آن وفادارتر میمانند."