خلاصه ماشینی:
"وی پس از ارائه تعاریفی جامع از رسانه،تبلیغات،تبلیغات مطبوعاتی و ویژگیهای هر کدام از آنها و همچنینبرشمردن روشهای تبلیغ و ذکر نکاتی در زمینه عناصر بصریتشکیلدهندهی تبلیغات مطبوعاتی در فصلهای قبلی،فصل چهارمکتاب را به پوستر به عنوان یکی از مهمترین انواع رسانههای چاپیاختصاص میدهد.
کتاب در فصلهای ابتدایی با بیان تعاریف جداگانه از رسانههایچاپی و غیر چاپی،تبلیغات و روشهای آن و همچنین گرافیک مرزهایمشخص را برای این موضوعات در ذهن خواننده ایجاد میکند و درفصلهای بعدی به ارائه مطالبی در زمینه تبلیغات و رسانههای چاپی درایران و جهان،بررسی پوستر،کاتالوگ و بروشور و همچنین پرداختن بهبستهبندی و بررسی عناصر ساختاری هر یک از این رسانههای چاپیو آشنا نمودن خواننده با مراحل تولید هر یک از این موارد میپردازد.
جلد هفتم این مجموعه به بررسی و تحلیل نمایشهای عامیانهمیپردازد و در سه بخش تدوین شده است.
روش بررس در این کتاب بهگونهای است کهابتدا توضیح کوتاهی درباره منشأ پیدایش و چگونگی هر نوع نمایشنامه درهر بخش از کتاب داده میشود و سپس برای فهم بیشتر چند نمایشنامهبه عنوان نمونه آورده میشود."