آمار مقالات
1.
طراحی چارچوب مفهومی توسعه نوآوری سازگار با مناطق برای کشورهای در حال توسعه: مطالعه موردی کشور ایران
نویسنده : محمدی، یونس؛ مقبل باعرض، عباس؛ باقری مقدم، ناصر؛ افسر، امیر؛
مجله: بهبود مدیریت » پاییز 1397 - شماره 41 علمی-پژوهشی (20 صفحه - از 89 تا 108)
2.
اولویت بندی عوامل فرهنگی موثر بر مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی؛ مطالعه موردی: بانک ملت
نویسنده : افسر، امیر؛
مجله: علوم و فنون مدیریت اطلاعات » پاییز 1396 - شماره 8 (19 صفحه - از 105 تا 123)
3.
طراحی مدل ترکیبی منبع یابی در زنجیره تامین با بکارگیری فرایند تحلیل شبکه ای، ویکور و مدل چندهدفه در محیط فازی مطالعه موردی: شرکت کابل البرز
نویسنده : آذر، عادل؛ عابدینی نایینی، مهدی؛ افسر، امیر؛ ثابت مطلق، محمد؛
مجله: مطالعات مدیریت صنعتی » پاییز 1395 - شماره 42 علمی-پژوهشی/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30)
4.
تحلیل ارزش مشتری در بانک با استفاده از تکنیک داده کاوی و تحلیل سلسله مراتبی فازی
نویسنده : بشیری موسوی، سید علیرضا؛ افسر، امیر؛ محجوبی فرد، ارش؛
مجله: پژوهش های مدیریت در ایران » بهار 1394، دوره نوزدهم - شماره 1 علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 23 تا 44)
5.
نقش و وظایف دولت و مجلس در ارتقای بازار سرمایه
نویسنده : افسر، امیر؛
مجله: بازار و سرمایه » بهمن 1392 - شماره 47 (1 صفحه - از 29 تا 29)
6.
خوشهبندی اعتباری مشتریان برای ارائه تسهیلات متناسب
نویسنده : افسر، امیر؛ هوشدار مهجوب، رحمت؛ مینایی، بهروز؛
مجله: پژوهش های مدیریت در ایران » زمستان 1392، دوره هفدهم - شماره 4 علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24)
7.
مدل سازی پیش بینی گردشگری ورودی به ایران با استفاده از روش های ARIMA و شبکه های عصبی فازی
نویسنده : فرزین، محمدرضا؛ افسر، امیر؛ اکبرپور، تقی؛ اکبرپور، علی؛
مجله: مطالعات مدیریت گردشگری » زمستان 1392 - شماره 24 علمی-پژوهشی/ISC (34 صفحه - از 1 تا 34)
8.
عوامل کلیدی موفقیت زیرساختی در پیاده سازی مدیریت دانش در بانک ملت
نویسنده : هوشمند، هانیه؛ افسر، امیر؛
مجله: مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند » پاییز 1392 - شماره 5 (25 صفحه - از 133 تا 157)
9.
اولویت بندی شاخص های ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک با تکنیک ترکیبی کانو، QFD و AHP فازی
نویسنده : فرجی مقدم، زیبا؛ افسر، امیر؛
مجله: مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند » تابستان 1392 - شماره 4 (27 صفحه - از 131 تا 157)
10.
ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در سازمان های ارائه دهنده ی خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک AHP فازی
نویسنده : محمدی، فاطمه؛ افسر، امیر؛ تقی زاده، جواد؛ باقری دهنوی، ملیحه؛
مجله: مدیریت فناوری اطلاعات » زمستان 1391 - شماره 13 علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 135 تا 156)