مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Iranian Journal Of Management Studies 3 |
نشریه International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science 1 |
نشریه Industrial Strategic Management 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
نویسنده مسئول : Hajiali، Mohammad Taghi ؛ نویسنده : Shahanaghi، Kamran ؛
مجله:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»April 2019, Volume 8 - Issue 2 (14 صفحه - از 195 تا 208 )
کلیدواژه ها:completion timeConfidence IntervalEarned ValueCritical PathP-factorCompletion Cost
-
2.
نویسنده : Babaei، Ardavan ؛ نویسنده مسئول : Shahanaghi، Kamran ؛
مجله:Industrial Strategic Management»Spring 2017, Volume 2 - Number 2 رتبه C (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:RoutingDemandEmergencyAmbulanceRelief logisticsUncertain condition
-
3.
نویسنده : Sadatrasoul، Seyed Mahdi ؛ Gholamian، Mohammad reza ؛ Shahanaghi، Kamran ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»JULY 2015, Volume 8 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 453 تا 478 )
کلیدواژه ها:Credit allocationNational Development Fund of IranPortfolio theorySustainabledevelopmentGenetic AlgorithmCMVMarkowitzObjective Genetic Algorithm
-
4.
Selecting the Most Economic Project under Uncertainty Using Bootstrap Technique and Fuzzy Simulation
نویسنده : Shahanaghi، Kamran ؛ JABBARZADEH، ARMIN ؛ HAMIDI، MOHAMMADREZA ؛ GHODOOSI، MOHAMMADREZA ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»JANUARY 2012، Volume 5 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها:ارزش خالص فعلیانتخاب اقتصادی پروژهتکنیک بوت استرپشبیه سازی فازینرخ بهره فازی
-
5.
نویسنده : Irani، Hamid Reza ؛ Shahanaghi، Kamran ؛ Jandaghi، Gholamreza ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»march 2011, Volume 4 - Number 1 ISC (18 صفحه - از 25 تا 42 )
کلیدواژه ها:Marketing channelDistribution channelChannel designSelection criteriaChannel membersIntermediary selection