-
1.
نویسنده : مؤتمنی، علی رضا ؛ هرمزی، هومن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره جدید - شماره 13 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها:فرایند تحلیل سلسله مراتبیشخصیت نام و نشان تجاریشرکت لوازم خانگی
نویسنده : مؤتمنی، علی رضا ؛ هرمزی، هومن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره جدید - شماره 13 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها:فرایند تحلیل سلسله مراتبیشخصیت نام و نشان تجاریشرکت لوازم خانگی