مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 1 |
نشریه بخارا 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
-
1.
نویسنده : شاهرخی، فهیمه ؛ حیدری، محمد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 4 (20 صفحه - از 49 تا 68 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریکیفیت محصولاتطرح و نقش کالادرک نام تجاری
-
2.
گزارشگر : شاهرخی، فهیمه ؛
مجله:بخارا»بهمن و اسفند 1392 - شماره 98 (16 صفحه - از 459 تا 474 )