کلیدواژه رضایت مشتری / (725 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طلوعی، کاظم ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رمضانی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1403 - شماره 13 (20 صفحه - از 278 تا 297 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریقصد خرید مشتریانتجربه مشتری
-
2.
نویسنده : نورآبادی، حمید ؛
همایش:همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین»اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین (23 صفحه - از 6122 تا 6144 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیریسک شرکترضایت مشتریمزیت رقابتی و پانل دیتابورس اوراق بهادار تهرانمسئولیت اجتماعی شرکتهاشرکتهای بورس اوراق بهادار تهران
-
3.
نویسنده : بهفر، پرستو ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (9 صفحه - از 561 تا 569 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت خدمات فناوری سلف سرویسقصد رفتاری مشتری.
-
4.
نویسنده : حضرتی، مرتضی ؛ خورسندی شهرستانی، فرزاد ؛ کاوه گر، پرهام ؛
مجله:پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»تابستان 1403 - شماره 35 (10 صفحه - از 15 تا 24 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتهویت مشتری با سازمان
- 5.
-
6.
نویسنده : ابراهیم زاده، سعید ؛ کمالی راد، اسمعیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (14 صفحه - از 1364 تا 1377 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعملکرد کارکنانکیفیت خدمات درک شدهجمعیت هلال احمر
-
7.
نویسنده : کمالی راد، اسمعیل ؛ شاکری مطلق، علی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (16 صفحه - از 1378 تا 1393 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمسئولیت اجتماعیشرکت های بازرگانی صادرات و واردات و ترخیص کالا
-
8.
نویسنده : کمالی راد، اسمعیل ؛ شاکری مطلق، علی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (26 صفحه - از 1394 تا 1419 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمسئولیت اجتماعیشهرت سازمانشرکت های بازرگانی صادرات و واردات و ترخیص کالا
-
9.
نویسنده : صادقي، تورج ؛ سعادت مجد، مليحه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان1403، دوره جدید - شماره 8 (25 صفحه - از 440 تا 464 )
کلیدواژه ها:بازاریابیکالاهای مصرفیرضایت مشتریبرند
-
10.
نویسنده : سلیمانی، افشین ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی ، ملی (12 صفحه - از 399 تا 410 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرسیدگی به شکایاتدسترسی به خدماتمدیریت رابطه با مشتریویژگی خدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (157 مقاله)
- ب (69 مقاله)
- علمی-ترویجی (30 مقاله)
- الف (18 مقاله)
- د (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (15 مقاله)
- همایش ملی (8 مقاله)