کلیدواژه رضایت مشتری / (444 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : روحانی پور، سید مهدی ؛ عموزاد مهدیرجی، حنان ؛ احسانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : جعفرنژاد چقوشی، احمد ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (33 صفحه - از 182 تا 214 )
کلیدواژه ها:کیفیترضایت مشتریفراترکیبکیفیت محصولکیفیت تولید
-
2.
نویسنده مسئول : امیدی، فریدون ؛ نویسنده : دهکردیان، پرستو ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
-
3.
نویسنده : جواد پور، سکینه ؛ جواد پور، فاطمه ؛ جواد پور، افسانه ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان 1402 - شماره 65 (13 صفحه - از 183 تا 195 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریدینداریوفاداری مشتریارزش ملاحظه شده مشتری مسلمان
- 4.
-
5.
نویسنده : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : کردلو، حسین ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاین
-
6.
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19
نویسنده مسئول : پاشایی، سجاد ؛ نویسنده : گل محمدی، حامد ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (18 صفحه - از 111 تا 128 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیرضایت مشتریوفاداری مشتریcovid-19مدل موفقیت E-CRM
-
7.
نویسنده : مهرآرا، اسدالله ؛ بهرام زاده، رضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (19 صفحه - از 941 تا 959 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرفتار مشتری
-
8.
نویسنده : فرجیار، حمیده ؛ گرجی زاده، داود ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (15 صفحه - از 1921 تا 1935 )
کلیدواژه ها:بازاریابیکیفیت خدماترضایت مشتریشبکه های اجتماعی
-
9.
نویسنده : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 75 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتری
-
10.
نویسنده : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (111 مقاله)
- ب (50 مقاله)
- علمی-ترویجی (17 مقاله)
- الف (14 مقاله)
- B (14 مقاله)
- C (13 مقاله)
- A (9 مقاله)
- بین المللی (8 مقاله)
- د (6 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- ملی (5 مقاله)
- ج (3 مقاله)