-
1.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ ترکاشوند، گلناز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 83 تا 96 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریانشرکت خدمات انفورماتیککیفیت خدمات پس از فروش
نویسنده : دیواندری، علی ؛ ترکاشوند، گلناز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 83 تا 96 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریانشرکت خدمات انفورماتیککیفیت خدمات پس از فروش