کلیدواژه رضایتمندی مشتریان / (82 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جعفری، سمانه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه: بین المللی (11 صفحه - از 516 تا 526 )
کلیدواژه ها:خرید اینترنتیرضایتمندی مشتریانتجربه لذت بخش خدمات آنلاینقصد خرید در آینده
-
2.
نویسنده : برزگر، حسین ؛ حسین زاده، علی ؛ نویسنده مسئول : ثانوی گروسیان، وحید ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1403 - شماره 13 رتبه: ب/ISC (17 صفحه - از 257 تا 273 )
کلیدواژه ها:خلاقیت و نوآوریفرهنگ سازیرضایتمندی مشتریانخدمات غیر حضوریاصلاح ساختارهازیرساختها
-
3.
نویسنده مسئول : عزیززاده، محسن ؛ نویسنده : مهدوی قره آغاج علیا، اکبر ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1403 - شماره 92 (10 صفحه - از 2305 تا 2314 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیرضایتمندی مشتریانشهرت شرکت
-
4.
نویسنده : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ نویسنده مسئول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1402 - شماره 48 رتبه: ب/ISC (26 صفحه - از 269 تا 294 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانارتباط با مشتریشرکت ایساکوسرمایه اجتماعی شرکتمشتریمشتریانرضایترضایتمندی مشتریمدل
-
5.
نویسنده : وارسته، ریحانه ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، احمد ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 رتبه: A (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گام
-
6.
نویسنده : سلمان روغنی، مهدی ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (8 صفحه - از 67 تا 74 )
کلیدواژه ها:تبریزمسئولیت اجتماعیرضایتمندی مشتریانبیمه تامین اجتماعیبنگاه های کسب و کارمشتریاجتماعیرضایتمندی مشتریرضایت مشتریسازمانپژوهش
-
7.
ارزیابی عوامل مرتبط بین رضایتمندی مشتریان و تصویر سازمانی شرکتهای فعال در حوزه تجارت الکترونیک
مقالهنویسنده : طهماسبی قرابی، مهسا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (21 صفحه - از 79 تا 99 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکهویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریانمشتریسازمانمشتریانرضایت مشتریکارکنانرضایت مشتریانوفاداری مشتری
-
8.
نویسنده : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ نویسنده مسئول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1402 - شماره 71 رتبه: الف/ISC (31 صفحه - از 317 تا 347 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتراهبردخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانشرکت ایساکومشتریمشتریانمضامینرضایت مشتریخدماتقطعات
-
9.
نویسنده : سعیدی، مهدی ؛ محبی، سراج الدین ؛ باقری، مهدی ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحه - از 3981 تا 3999 )
کلیدواژه ها:خرسندی مشتریانبهبود عملکردسیستم هوشمندگمرکمشـتریمشـتریانمدلرضـایت مندی مشـتریانسـازمانسـیسـتممتغیرهایعملکردرضـایترضـایت مشـتری
-
10.
نویسنده مسئول : علی آبادی، تکتم ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1401 - شماره 21 (8 صفحه - از 69 تا 76 )
کلیدواژه ها:هوش رقابتیرضایتمندی مشتریانشرکت های بیمه شهرستان بیرجندمشتریرضایتمندی مشتریانرضایتاطلاعاترضایت مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (4 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (5 مقاله)
- همایش بین المللی (1 مقاله)