-
1.
نویسنده : سیدهاشمی، محمد ؛ ممدوحی، امیررضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 165 تا 186 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیتحلیل خوشهای سلسلهمراتبیموانع اجرای استراتژی
نویسنده : سیدهاشمی، محمد ؛ ممدوحی، امیررضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 165 تا 186 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیتحلیل خوشهای سلسلهمراتبیموانع اجرای استراتژی